  • Data: 2003-03-21 08:05:59
    Temat: Ulga budowlana
    Od: "Matfiej" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Kupiłem mieszkanie w 2001r na kredyt. Kredyt spłacają na razie rodzice.
    1. W pierwszym roku ulgę miałe na wysokość limitu, czy mogę doliczać wydatki
    na urządzenie mieszkania do ulgi budowlanej, a nie korzystać z remontowej ?
    2. Czy ulgę mogę wykorzystać przez cztery lata czy też aż skończy mi się
    kwota do odliczenia.
    3. Czy jako że rodzice spłacają kredyt przelewami na moje konto to można to
    potraktować jako rentę ? Wtedy oni mogliby sobie odliczyć te wydatki, a ja
    bym za to wtedy płacił podatek, ale ja mam niższe dochody więc i niższy
    limit ?

    Z góry dzięki Pozdrawiam
    Matfiej