    From: Daniel Wieszczycki <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Ulepszenie? Nie wiem jak ugryźć wymianę komputerów
    Date: Sat, 24 Dec 2005 04:49:02 +0100

    Witam przedświątecznie, a raczej już wiglijnie :)

    Zrodził mi się oto taki problem.
    Dla przypomnienia - DG, VAT, KPiR.

    Mam w EŚT dwa zestawy komputerowe. Cena zakupu zestawów <3500, ale
    wprowadziłem. W zeszłym roku dokupiłem "na wymianę za stare" nowe monitory
    do obydwu zestawów. Był to więc remont. Monitory "poszły" bezpośrednio w
    koszty. Chyba (tak jak teraz czytam posty Godfryda) zrobiłem błąd i nie
    wpisałem tych monitorów do RW, ale to inna sprawa.
    No i teraz przechodzę do sedna. Komputery są stare i w zasadzie do niczego
    się nie nadają - jeden chłodzę wiatrakiem stacjonarnym, gdyby się ktos
    pytał o sens wymiany na nowe :)

    Mam zamiar zakupić nowe jednostki - jedną >3500 drugą <3500.
    Co teraz zrobić? Jak to potraktować - jako nowe zestawy?
    A stare "zniszczyć" protokołem lub sprzedać? Co w taki razie z monitorami,
    bo one będą używane z nowymi zestawami...

    Ale to jeszcze nie koniec - systemy operacyjne OEM kupione z myszami, razem
    z tymi myszami przełożę do nowych komputerów - co z tym?

    Nie miałem kłopotów przed Świętami, to się za ulepszanie komputerów
    zabrałem... Jak ktoś jeszcze zagląda do kompa zamiast siedzieć z rodziną i
    świętować, to czekam :)

    Spokojnych i Wesołych Świąt, i żeby US trzymały się od naszych działalności
    jak najdalej :)

    --
    Daniel Wieszczycki
    DataSec Consulting - www.datasec.pl