    From: "Krzysiek" <k...@C...rojcanet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Udokumentowanie srodkow na zakup mieszkania
    Date: Tue, 13 Sep 2005 14:09:24 +0200

    Witam

    Mam oto taka sytuacje. W czerwcu ubieglego roku podpisalem
    umowe przedwstepna na zakup mieszkania w formie aktu
    notarialnego. Do konca ubieglego roku wplacilem w ratach na
    konto dewelopera okolo 150tys. zl (reszta wartosci
    mieszkania z kredytu). Jako, ze pracuje od niedawna, moje
    dochody nie pozwalaja oczywiscie na zakup takowego. Dostalem
    wiekszosc pieniedzy od rodzicow. Czesc kwoty w formie
    srodkow na przepisanej na mnie ksiazeczki mieszkaniowej, tj.
    okolo 22 tys, pozostala czesc kwoty dostalem rowniez od
    rodzicow, ale z dokumentacja pod to jest juz gorzej.. Na
    wiekszosc tej kwoty mialbym "podkladki" w formie umow
    darowizn od rodziny plus moje dochody z ostatniego polrocza.
    Sek w tym, ze nie darowizny nie sa zgloszone do US. Czy moge
    zglosic je teraz i czy w takim ukladzie stanowilyby dowod
    pochodzenia srodkow?

    Pozdr