  • Data: 2003-07-18 05:48:09
    Temat: US - zakwestionowanie wartości umowy
    Od: "Janus, Pawel" <P...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Mam takie techniczne pytanie - kupuję domek, jako kupujący ponoszę
    wszelkie opłaty notarialne i skarbowe z tym związane. Co się stanie gdy
    US zakwestionuje wartość umowy? Oczywiście rozumiem, że dowalą podatek,
    ale mnie bardziej interesuje czy dowalą go tylko mnie, czy także
    sprzedającemu.

    Jak zrobić, żeby dowalili go tylko mnie, a sprzedającego, ktory się boi
    własnego cienia nie ruszyli? :)
    Czy są na to jakieś "paragrafy"? Czy ew. umowa notarialna może to
    określać?

    Z góry dzięki za odpowiedź.
    Pozdrawiam
    Paweł