  • 1. Data: 2004-02-25 12:50:44
    Temat: Towar handlowy czy koszt?
    Od: "Fires" <f...@a...com.USUN.pl>

    Nurtuje mnie taki problem przed którym wkrótce stanę:

    Kupuję domenę dla kleinta a potem mu ja odsprzedaję, czyli praktycznie
    refakturuję.
    CZy fakturę na zakup powinienem traktowac jako "zakup towarów handlowych" w
    pozycji 10 KPiR czy jako pozostałe wydatki (poz.14)?

    Fires

  • 2. Data: 2004-02-26 12:49:04
    Temat: Re: Towar handlowy czy koszt?
    Od: ELA<e...@i...pl>

    fakturę na zakup powinienem traktowac jako "zakup towarów
    handlowych" w
    > pozycji 10 KPiR
    > Fires

    zdecydowanie towar handlowy, jeśli taki jest profil twojej działalności .

    -> http://usenet.pomocprawna.info