  • 1. Data: 2004-02-25 10:51:04
    Temat: Darowizna teraz zamiast spadku kiedys?
    Od: "Bart" <BartlomiejD_NO_@.SPAM.poczta.onet.pl>

    Witam
    Planuje kupic mieszkanie (kasa mieszkaniowa), przy okazji doczytalem sie ze
    w wypadku gdy jestem wlascicielem mieszkania i otrzymuje w spadku (I grupa)
    inne mieszkanie- place 7 % podatku. Czy w takim wypadku rodzice moga mi dac
    w darowiznie czesc mieszkania (aktualnie nie posiadam) przed moim zakupem
    wlasnego mieszkania i tym samym niejako pozbede sie odleglego problemu przy
    spadku? Ew. jesli ktos by mogl jeszcze przyblizyc mi koszt takiej darowizny?
    Pozdrawiam
    Bart