  • 1. Data: 2003-03-04 19:08:24
    Temat: Studia podyplomowe
    Od: "Aneta" <a...@p...onet.pl>

    Witam!!!
    Mam pytanie dotyczące odliczenia od podatku płatnych studiów podyplomowych.
    Czy należy potraktować je jako "odpłatne kształcenie w szkołach wyższych",
    czy też jako "odpłatne dokształcanie i doskonalenie zawodowe"?
    Za pomoc z góry dziękuję.

    --
    Pozdrowienia

    Aneta

  • 2. Data: 2003-03-05 10:40:22
    Temat: Re: Studia podyplomowe
    Od: "Vei" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Aneta" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy należy potraktować je jako "odpłatne kształcenie w szkołach wyższych",
    > czy też jako "odpłatne dokształcanie i doskonalenie zawodowe"?

    Mysle, ze jesli masz do 35 lat - jako ksztalcenie w szkole wyzszej. Jesli
    wiecej niz 35 - doskonalenie zawodowe.