  • 1. Data: 2003-03-04 18:20:38
    Temat: Co należy zaliczyć do dochodu w rozliczeniu podatkowym ?
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Witam,

    Chciałbym się tylko upewnić w dwóch kwestiach
    1. Czy wypłata rekompensaty dla pracowników sfery budżetowej powinna być
    jakoś uzwględniona w rocznym zeznaniu podatkowym w polu dochód lub innym ?

    Moim zdaniem nie, ale nie jestem pewien.

    2. Czy odszkodowanie z firmy ubezpieczeniowej za szkody zdrowotne powstale w
    wyniku wypadku komunikacyjnego powinno być jakoś uzwględnione w rocznym
    zeznaniu podatkowym w polu dochód ?

    Również wydaje mi się, że nie, ale nie mam 100% pewności.

    Proszę o potwierdzenie, czy mam rację lub o jakieś wyjaśnienia w przypadku
    gdybym się mylił.

    Pozdrawiam
    Robert