  • Data: 2005-03-21 10:51:21
    Temat: Stowarzyszenie w UK jak wystawic FV za usluge?
    Od: "ShoGun" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam taki problem ze nie wiem jak sie zabrac za rozliczenie (jak wystawic
    fakture) dla stowarzyszenia zarejestrowanego w UK. Szukalem w archiwum ale
    jakos nie udalo mi sie nic znalesc.
    Wyglada to tak:
    Prowadze DG z KPiR i sprzedaje hosting dla tego wlasnie klienta, problem w
    tym ze nie wiem jaka fakture mu wystawic, co musze zalatwic i jak sie wogole
    do tego zabrac. Dzwonilem do mojego US i powiedziano mi (po 10min
    konsultacjach pomiedzy paniami) ze najlepiej jak bym sobie otwarl
    dzialalnosc w kraju w ktorym chce swiadczyc tego typu uslugi.
    Moze ktos ma jakies doswiadczenia w tym temacie i wie jak to powinno
    wygladac.
    Z gory mowie ze znam sie na komputerach a nie podatkach i te wszystkie
    przepisy mnie przerazaja, a na biuro rachunkowe narazie mnie nie stac :(

    Pozdrawiam
    Michał Siwiec