  • Data: 2009-04-01 12:58:29
    Temat: Staż i rozliczenie PIT-37
    Od: chairon <c...@i...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W zeszłym roku rozpocząłem staż z Urzędu Pracy. Otrzymałem PIT-11 i jak
    rozumiem muszę teraz się rozliczyć składając PIT-37. Chciałem ułatwić sobie
    życie i skorzystać z programu do wypełniania PITów, co też uczyniłem. Moje
    wątpliwości wzbudza jednak fakt, że kwota zaliczki pobranej na podatek jest
    w całości do zwrotu. Czy tak powinno być czy program coś źle liczy. Przychód
    wpisuję w PIT-37 w pole inne źródła. Kolejne kwoty przedstawiają się
    następująco: przychód 3863,00, zaliczka pobr. przez płatnika 190, składka na
    ubezp. zdrow. 299,40. Do zwrotu wychodzi mi 190 zł. Czy tak powinno być?

    chairon