  • Data: 2010-08-02 11:32:48
    Temat: Stary komputer do firmy
    Od: "vax" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Założyłem działalność gospodarczą i chciałem do jej wykonywania wykorzystywać
    mój stary komputer (który jest niezbędny do wykonywania działalności) o
    wartości dużo poniżej 3500zł. Komputer nie posiada dysku twardego więc będę
    musiał dokupić dysk oraz system operacyjny. Prowadzę KPiR. Moje pytanie:
    Czy muszę wprowadzić ten komputer do EŚT, a jeżeli tak to jak wyliczyć jego
    wartość (cena rynkowa komponentów czy ceny zakupu które są już nie znane)?
    - mnie sie wydaje że nie, ponieważ wartość jest mniejsza niż 3500zł
    Jeżeli nie to czy gdzieś mam ewidencjonować ten komputer, np zrobić jakąś
    ewidencje wyposażenia?
    Gdy zakupię dysk twardy i system (Windows 7 OEM), to fakturę wprowadzam w
    koszty czy jak prowadzę ewidencje to zmieniam wartość zestawu komputerowego,
    czy może tu i tu?