  • Data: 2004-03-29 10:04:23
    Temat: Stare komputery - co z nimi robicie?
    Od: "Graszka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Duża część grupowiczów - z tego co zauważyłam, zajmuje się usługami
    informatycznymi, a reszta też w większości używa komputera jako narzędzia
    wspomagającego pracę. Powiedzcie mi, co robicie ze starymi, że tak powiem
    zużytymi, komputerami. Mając DG już od ponad 10 lat mam trochę tego rupiecia
    i zagraca mi mieszkanie. Jeden "sprzęt" został oddany kiedyś jako
    darowizna, a reszta pieczołowicie była ochraniana przez syna coby tego
    nigdzie nie oddawać (niby dla przyszłości jako eksponaty?). Ostatnio do
    kolekcji przybył kolejny wycofany z DG egzemplarz i moja determinacja, co do
    definitywnego pozbycia się "gratów", obecnie zwyżkowała. Tylko co z nimi
    zrobić?
    Żadne komisy nie wchodzą w grę, bo to już zupełne starocia (poza ostatnim).
    Może ktoś podzieli się ze mną swoim doświadczeniem w temacie?
    Pozdrawiam, życząc miłego tygodnia - Graszka.