  • Data: 2004-05-19 17:35:17
    Temat: Srodki trwale - chyba namieszałem
    Od: "Kubik" <p...@t...adres.nie.istnieje> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Tak sobie czytam ostatnie wątki o środkach trwałych i myślę
    sobie, że byłem chyba zbytnio beztroski. Otóż kupiłem w tym
    roku trochę sprzętu do komputera, które wrzuciłem od razu
    w koszty (cdrom, monitor, dysk twardy). Komputer, którego
    używam nie jest ujęty w żadnej ewidencji. Sprzęt ten można
    uznać za niezbędny do działalności - większość faktur wystawiam
    na usługi informatyczne.

    Czy jest źle czy bardzo źle?

    Nie rozliczałem w tym roku jeszcze podatku dochodowego..
    Da się jakoś poprawić sytuację?

    DGOF, KPiR, VAT.

    Gdyby nie socjalizm, życie byłoby proste i nudne. ;)

    --
    pozdrawiam
    Adam