    From: "Pies Pankracy" <f...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Sprzedaz uslug osobom fizycznym (ksiegowanie)
    Date: Wed, 17 Mar 2004 11:11:43 +0100

    Witam,

    Mam nastepujacy problem.
    Oprocz tego ze prowadze DG i sprzedaje swoje uslugi firmom, zdarzylo mi sie
    kilka razy sprzedac usluge (drobne kwoty) osobom fizycznym.
    Osoby te nie byly zainteresowane fakturami za te uslugi, ale ja chece (z
    pewnych przyczyn) zaksiegowac te przychody (sprzedarz uslug osobom
    fizycznym) i odprowadzic od nich podatek (wiem nienormalny jestem).
    I teraz pojawia sie problem - poniewaz osoby ktore zakupily odemnie
    wspomniany uslugi nie chcialy zadnej faktury wiec nie mam zadnego dokumentu
    ktory moglbym wprowadzic do KPiR.

    Moze mi ktos doradzic jak rozliczyc takie przychody (podatek chce koniecznie
    zaplacic).

    Dziekuje