  • Data: 2008-06-04 20:29:42
    Temat: Sprzedaż samochodu firmowego a dochód
    Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam pytanko: czy przy sprzedaży samochodu firmowego kupionego w 2003 roku
    (rozliczałem się wtedy w formie ryczałtu) który nie był amortyzowany
    wykazuję w KPiR jako dochód? Znalazłem inetrpretację że w przypadku ryczałtu
    nalęzy zapłacić 3%, a co z KPiR 19% raczej to mało logiczne jeśli nie
    korzystałem z odliczeń. Sprawa Vat jasna odliczałem więc płacę.
    Będę wdzięczny za pomoc

    pozdrawiam