  • Data: 2007-04-04 07:01:15
    Temat: Sprzedaz nieruchomosci, kompletnie poplatana sytuacja
    Od: przemek <przemek##@kasia-korczak.com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie, moze ktos pomoze mi rozwiklac ta zagadke.
    Moi rodzice sprzedaja nieruchomosc (ktora na dobitke
    jest wspolwlasnoscia z inna osoba), wczesniej prowadzili
    w tym budynku dzialalnosc gospodarcza i tu sie zaczynaja
    schody. Na poczatku jakies 10 lat temu nieruchomosc byla
    wciagnieta do ewidencji jako srodek trwaly i normalnie amortyzowana,
    wtedy firma byla mojego ojca, ale trzy lata temu ta firma zostala
    zlikwidowana i powstala nowa firma, tym razem mojej matki ale budynek
    nie byl juz wciagany do ewidencji srodkow trwalych.
    Moze ktos mnie oswieci jak powinien byc naliczony podatek od dochodu
    w takiej sytuacji, z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi.

    Przemek