  • 1. Data: 2009-09-11 16:45:09
    Temat: Sprzedaz mieszkania, splata kredytu, wspolnota majątkowa
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Spłacam z żoną wspólny kredyt mieszkaniowy (kwota A).
    Pani B ma spłaca inny kredyt mieszkaniowy (kwota B).
    Sprzedaję mieszkanie nabyte w tym roku (diabli wzięli ulgę meldunkową).
    Zgłaszam w US, że chcę spłacić A+B, żeby mi zwolnili z podatku.
    Rozwodzę się i żenię z panią X.

    Czy mogę kwotę B włączyć do "wydatków na cele mieszkaniowe"?
    Czy w drugim małżeństwie muszę spisac intercyzę zastrzegającą,
    że mieszkanie B i kredyt są nasza wspólną własnością?

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

  • 2. Data: 2009-09-11 16:47:06
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Korekta błędu:
    oczywiście żenię się z panią B i spłacam kredyt B.