  • Data: 2005-08-30 13:10:24
    Temat: Sprzedaż mieszkania i zakup działki - podatek 10 %
    Od: "Junkers" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie i prosze o wyrozumiałość jeżeli wątek ten był już przedmiotem
    dyskusji.

    Mam zamiar sprzedac mieszkanie, które nabyłem jako nowe 4 lata temu.Przychody
    ze sprzedazy mam zamiar przeznaczyc na splate czesciową kredytu
    mieszkaniowego (drugie mieszkanie nowe i zakupione rok temu), oraz
    przeznaczyc na zakup dzialki w okresie 2 lat od daty sprzedazy starego
    mieszkania.
    Pytanie:
    - czy moge zakupić działkę "rolną" (nie budowlaną) i nie płacić podatku 10 % ?