eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSprzedaż materiałów budowlanych poza granice Unii Europejskiej ? › Sprzedaż materiałów budowlanych poza granice Unii Europejskiej ?
  • Data: 2006-01-20 18:10:53
    Temat: Sprzedaż materiałów budowlanych poza granice Unii Europejskiej ?
    Od: "Gregory" <g...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na wstępie witam i od razu pytam ;) prowadzę firmę handlowo-usługową pełna
    księgowość, dziś przyszedł klient chce kupić trochę materiałów budowlanych z
    dostawą ... do Norwegii. Jak dla mnie żaden problem płaci gotówką przed
    odbiorem itd... Trochę mnie pan zaskoczył prosząc o fakturę eksportową ze
    stawką 0 i tu rodzi się mały problem... czy na osobę fizyczną nie
    prowadzącą działalności mogę wystawić taką fakturę, jak wygląda procedura ze
    strony formalnej takiej sprzedaży, na co zwrócić uwage zeby nie narazić sie
    US.
    Z góry dziękuję za pomoc

    Pozdrawiam
    Gregory