  • Data: 2007-07-23 07:33:25
    Temat: Sprzedaż komputera osobie prywatnej
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam DG. Przy rejestracji wpisałem sobie z PKD "Sprzedaż detaliczna
    prowadzona poza siecią sklepową", "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez
    domy sprzedaży wysyłkowej" oraz "Sprzedaż detaliczna, pozostała,
    prowadzona poza siecią sklepową, gdzie indziej niesklasyfikowana".
    Znajomy chce u mnie kupić komputer. Zamówię części, kompa złożę i już.
    Tylko co ja mam mu wystawić?? Nie mam kasy fiskalnej. Czy mogę mu
    wystawić fakturę VAT??

    --
    Pozdrowienia
    Radek Dobrowolski vel Buster