  • 1. Data: 2003-07-19 12:14:45
    Temat: Sprzedaję firmie tokarkę za 3tyś.zł (umowa kupna sprzedazy) czy będę musial zaplacić podatek ?
    Od: "tomekn" <tomekn@...no..spam..poczta.onet.pl>

    Jak w temacie sprzedaję firmie tokarkę za 3tys zł czy będę musiał zapłacić
    od tego jakiś podatek? Firma chce sporządzić ze mną umowę kupna sprzedaży.
    pozdr
    tomekn

  • 2. Data: 2003-07-19 14:45:43
    Od: "ipan" <paw@ANTYSPAM/konto.pl>

    lepiej sprzedaj ją w czterech częściach osobno na fakturze.
    (silnik,konik wrzeciono ,obudowa) po 750zł.

  • 3. Data: 2003-07-19 14:48:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 19 Jul 2003, it was written:

    >+ Jak w temacie sprzedaję firmie tokarkę za 3tys zł czy będę musiał zapłacić
    >+ od tego jakiś podatek? Firma chce sporządzić ze mną umowę kupna sprzedaży.

    A weź ty i poszukaj hasła:
    "wróżka OR wróżki OR wróżek"
    w groups.google :) ! (nie, nie żartuję :])
    Czy "osobista" tokarka czy była w DG, jak dawno nabyta...
    Nie wiem co jeszcze do listy pytań zaliczyć :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (bynajmniej nie podejmujący się odpowiedzi !)

  • 4. Data: 2003-07-19 14:52:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 19 Jul 2003, ipan wrote:
    [...komuś...]
    >+ lepiej sprzedaj ją w czterech częściach osobno na fakturze.
    >+ (silnik,konik wrzeciono ,obudowa) po 750zł.

    A co dobrego z tego ma wyniknąć ??

    pozdrowienia, Gotfryd
    (zaciekawiony :))

  • 5. Data: 2003-07-19 15:32:43
    Od: "ipan" <paw@ANTYSPAM/konto.pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...
    > On Sat, 19 Jul 2003, ipan wrote:
    > [...komuś...]
    >
    > A co dobrego z tego ma wyniknąć ??

    do tysiąca złotych na używana rzecz nie ma podatku dochodowego ani
    deklaracji .

  • 6. Data: 2003-07-19 17:24:26
    Od: "tomekn" <tomekn@...no..spam..poczta.onet.pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...
> [...]
    > Czy "osobista" tokarka czy była w DG, jak dawno nabyta...
    > Nie wiem co jeszcze do listy pytań zaliczyć :)

    Na śmierć zapomniałem i przepraszam miałem to napisać ale ze mnie gapa.
    Nie mam żadnej działalności a tokarka była moja jak najbardziej prywatna, i
    nie była kupiona od żadnej firmy tylko 5 lat temu kupiłem ją od innej osoby.
    pozdr
    tomekn

  • 7. Data: 2003-07-19 20:10:31
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "tomekn"

    > Nie mam żadnej działalności a tokarka była moja jak najbardziej prywatna,
    > nie była kupiona od żadnej firmy tylko 5 lat temu kupiłem ją od innej
    osoby.

    sporządzacie umowę kupna - sprzdaży, deklarację PCC-1 (podatek od czynności
    cywilnoprawnych), płacicie 2% od wartości rynkowej (w tym przypadku pewnie
    60zł) - napewno zapłaci firma, jest to jak najbardziej w jej interesie -
    deklarację składa się w US właściwym dla nabywcy, podatku dochodowego nie
    płacisz - chyba wszystko...