  • 1. Data: 2003-07-18 20:57:31
    Temat: Szukam osoby...
    Od: "Boa" <b...@b...SPAMEROM_NIE.wroc.pl>

    ...która napisze mi 4-5 stron na temat "Warunki prawne podejmowania
    działalności gospodarczej" oraz "Ograniczenia podejmowania działalności
    gospodarczej". Jest to wstęp do pracy dyplomowej.
    Zapłacę.

    Pozdrr.,
    Boa.

  • 2. Data: 2003-07-19 14:27:17
    Temat: Re: Szukam osoby...
    Od: Othello <O...@w...pl>

    Boa wrote:
> [...]
    > działalności gospodarczej" oraz "Ograniczenia podejmowania działalności
    > gospodarczej". Jest to wstęp do pracy dyplomowej.

    A umiescisz jej nazwisko pod tym wstepem? Jesli nie, to pamietaj, ze to
    bedzie plagiat, czyli zlamiesz prawo swoja praca dyplomowa.

    Wiem, ze to NTG, ale nie moglem sie powstrzymac.
    O.

  • 3. Data: 2003-07-20 08:13:04
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Othello" <O...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A umiescisz jej nazwisko pod tym wstepem? Jesli nie, to pamietaj, ze to
    > bedzie plagiat, czyli zlamiesz prawo swoja praca dyplomowa.
    >
    > Wiem, ze to NTG, ale nie moglem sie powstrzymac.
    > O.

    Chyba nie masz racji to nie będzie plagiat, jeżeli ktoś mu napisze ten wstęp
    a nie przepisze z innej pracy, w ofercie wyraźnie jest "...która napisze
    mi.... ". Tak więc złamany zostanie przepis uczelni o samodzielnym pisaniu
    pracy.

  • 4. Data: 2003-07-20 21:15:24
    Od: "Boa" <b...@b...SPAMEROM_NIE.wroc.pl>

    nieaktualne.
    Boa.

  • 5. Data: 2003-07-21 07:45:36
    Temat: NTG: Szukam osoby...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 20 Jul 2003, tatko1971 wrote:

    >+ Użytkownik "Othello" <O...@w...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    >+ > Boa wrote:
    [...]
> [...]
    >+ mi.... ". Tak więc złamany zostanie przepis uczelni o samodzielnym pisaniu

    Plagiat zdaje się polega na deklarowaniu cudzego dzieła jako własne :)
    Skoro PD polega na zapisaniu *własnego* utworu (za wyjątkiem wyraźnie
    zaznaczonych cytatów) to IMHO naruszenie przepisów prawa autorskiego
    jest oczywiste.
    Natomiast kwestią inną jest, czy taki czyn (plagiat w "pracy") może
    podlegać ściganiu bez wniosku autora :) (w odróżnieniu od "przepisów
    uczelni" o których zapodajesz).
    Znaczy: jak ci bez twojej wiedzy "wezmę w posiadanie" coś twojego
    bez twojej wiedzy - to jesli *po* fakcie wyrazisz zgodę, to nadal
    nie znaczy że nie było kradzieży :] choć nie musi to być czyn
    karalny :) IMHO tu jest to samo i Othello taki punkt widzenia
    miał prawo przyjąć.
    Przyjmuję reklamacje i sprostowania :) (zaraz trzeba będzie
    ustawę czytać... :] !)

    pozdrowienia, Gotfryd