  • 31. Data: 2011-03-14 20:02:18
    Temat: Re: Sprawozdania o odpadach - zaczynają się żniwa
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    tomek w <news:20110314205015.3f387e5f@unk>:

    [...]
    > Ale jakbyś miał zacząć handlować bateriami.. ;)

    Patriotów...

    MSPANC

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 32. Data: 2011-03-14 20:10:08
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-03-14 21:02, 'Tom N' wrote:

    > Patriotów...
    >
    > MSPANC

    Wtedy wo w ogóle krótka piłka i marszałka możesz wysłać na drzewo.
    Ustawa (o bateriach i akumulatorach) nie dotyczy sprzętu wojskowego :-P

    MSPANC

    Piotrek

  • 33. Data: 2011-03-14 20:42:53
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Piotrek w <news:4d7e773e$0$2448$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Wtedy wo w ogóle krótka piłka i marszałka możesz wysłać na drzewo.
    > Ustawa (o bateriach i akumulatorach) nie dotyczy sprzętu wojskowego :-P

    > MSPANC

    Patriot<>Patriota, a w szczegółach

    <http://sjp.pwn.pl/szukaj/patriota>

    Jakbyś miał zacząć handlować bateriami w rozumieniu ustawy (o bateriach...),
    to masz szansę zostać patriotą -- nawet mimo woli ;P
    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 34. Data: 2011-03-15 08:38:13
    Temat: Re: Sprawozdania o odpadach - zaczynaj? sie ?niwa
    Od: "Marek" <brak@email_no_spam>

    Użytkownik "spa" <s...@a...er> napisał

    > Kto ma baterie lub akumulatory ma problem
    > http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU2009079
    0666

    Prawie każdy kiosk sprzedaje baterie, nawet co drugie foto studio prowadzi
    akumulatory do aparatów, ale nikt nie wie co się z tym wiąże.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 35. Data: 2011-03-15 12:18:58
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-03-11, o godz. 20:53:18
    Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> napisał(a):

> [...]
    kar_dla_polskich_przedsiebiorcow__przez_jeden.html

    > BTW, w tym roku zapewne co niektórzy popłyną dodatkowo na zmianie
    > terminu składania sprawozdań ...

    A prowadzisz może pełną ewidencję odpadów czy tylko kpo?
    Bo literalnie czytając przepisy wychodzi na to, że mikroprzedsiębiorcy
    nie są zwolnieni z prowadzenia pełnej ewidencji odpadów, jedynie mali i
    średni mają ten przywilej...
    Im głębiej w las tym ciemniej

    Tomek

  • 36. Data: 2011-03-15 16:06:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    cef wrote:

    > Ale nikt nie nie ma żadnego obowiązku powiadamiać.
    > Przedsiębiorca/podatnik/obywatel ma wiele rzeczy robić
    > bez wezwania i powiadamiania przez urzedy i w jego obowiązku jest
    > znać prawo i się stosować. Wiadomo, że nieznajomość prawa szkodzi.

    i dochodzimy do tego że ta zasada miałą sens gdy wszystkie prawa można było
    zawrzeć w grubym zeszycie a nie gdy co miesiać urzędnicy tworze setki stron
    nowych przepisów, nei wspominając o nowelizacjach i zmianach. NIKT założę
    sie o 100zł, nikt nie jest w stanie wiedzieć wszystkiego, nawet doradcy
    podatkowi czy inni specjaliści od prawa nie znają wszystkich przepisów, nie
    ma takiej f...in' siły.

    IMHO państwo powinno tworząc nowe obowiązki automatycznie zobowiązywać
    odpowiednich urzędników do poinformowania każdego zainteresowanego podmiotu
    o wprowadzeniu nowego prawa. A najlepiej drastycznie ograniczyć
    prawotwórstwo.

  • 37. Data: 2011-03-16 09:18:37
    Temat: Re: Sprawozdania o odpadach - Ministerstwo zaplaci kare
    Od: "spa" <s...@a...er>

    Uzytkownik "tomek" <t...@o...pl> napisal w wiadomosci

    > http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103454,9236070,Miliardy_
    kar_dla_polskich_przedsiebiorcow__przez_jeden.html

    > Tomek

    Sami sobie ukrecili bicz
    http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103454,9254870,Ministers
    two_Srodowiska_zaplaci_kare_za_brak_informacji.html

  • 38. Data: 2011-03-16 09:41:03
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-03-16, o godz. 10:18:37
    "spa" <s...@a...er> napisał(a):

> [...]
    >
    > Sami sobie ukrecili bicz
    > http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103454,9254870,Ministers
    two_Srodowiska_zaplaci_kare_za_brak_informacji.html

    Pan po groszu i pani po groszu, bo chyba nie myślisz że minister to
    pokryje z własnej kieszeni. A jeśli nawet, to na drugi dzień będzie
    premia "za to i owo"

    Tomek

  • 39. Data: 2011-03-17 12:38:35
    Temat: Re: Sprawozdania o odpadach - zaczynają się żniwa [OT]
    Od: temp <n...@h...pl>

    A tak przy okazji śmieci trafiłem na miesięczny już art. ale..

    Wynika z tego iż ci składający raporty tez zapłaca karę,
    wszyscy razem bedziemy płacić 365 mln/rok extra do unii za śmiecie, już
    niedługo.

    http://budownictwo.wnp.pl/dr-tadeusz-pajak-agh-o-kon
    iecznosci-budowy-
    spalarni-odpadow,131688_1_0_0.html

  • 40. Data: 2011-03-17 19:24:35
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-03-17, o godz. 13:38:35
    temp <n...@h...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Wynika z tego iż ci składający raporty tez zapłaca karę,
    > wszyscy razem bedziemy płacić 365 mln/rok extra do unii za śmiecie,

    A ja tu widzę pole do popisu dla rodzimych przedsiębiorców i niedługo
    pojawią się pewnie ogłoszenia "AAAAAAAAAAA kupię odpady bio bądź elektro
    - każda ilość, odbiór natychmiastowy, płatne gotówką. Wystawiamy
    KPO, kwity do WKU i co tam trzeba PILNEE !!!!!" i to i tak przy
    założeniu pewnej uczciwości rodaków (tzn. że te odpady faktycznie
    będą istniały :-)).

    TOmek