  • Data: 2011-11-16 18:45:14
    Temat: Spór o zawieszenie DG i uzyskiwanych przychodów
    Od: "dK" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pewną zagwozdkę w sporze koleżeńskim odnośnie zawieszenia DG i
    osiaganych w tym czasie przychodów.
    Sytuacja: prowadzący DG podpisał umowę bezterminową na świadczenie usług.
    Otrzymuje kasę co miesiac bez względu czy coś robi, czy nie. No i jest
    dylemat, czy chcąc zawiesić DG musi wypowiedziec tą umowę mimo, że od
    miesięcy nic dla firmy tamtej nie robi i pozbawić się dobrowolnie dochodów.

    Moje stanowisko, że tak, bo są to chyba przychody bieżace.
    Jego stanowisko, że nie bo w tym czasie nie wykonuje DG z której osiąga
    bieżące dochody, natomiast osiąga bieżace dochody tylko z racji zawartej
    onegdaj umowy.

    Ja go argumentem o gotowości do swiadczenia usług, on mi, że zgłoszenie
    przez kontrahenta odbywa się drogą mailową i nie musi w tym czasie odbierać
    maila, albo nie musi reagować na niego.

    Więc jak to jest z taką interpretac? czym gościa przygwoździć?

    Pozdrawiam
    dK