  • Data: 2004-04-07 11:02:02
    Temat: Spis PKWiU najlepiej calosc w jednym pliku (z vatem)
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pewien program, jest w nim rowniez (rz) wystawianie faktur, chcialbym
    aby uzytkownik mial
    mozliwosc przy kreatorze wybrac symbol PKWiU z listy, a w liscie bylby
    dokladny opis
    z wyszukiwarka (slowa kluczowe) ale zeby to zrobic musialbym miec pelny
    aktualny
    spis abym mogl wklepac to do bazy danych. Nie adres do strony z
    wyszukiwarka,
    nie adres do strony gdzie moge kupic program z baza za 120 zlotych (juz bez
    komentarza to zostawie)
    tylko link do Panstwowej strony z takim spisem.(bez zadnych (R) Wszelkie
    prawa zastrzezone :-) Dokladny link, bo nie moge znalezc.
    Googlowalem Katalogowalem onetem i wp i juz dosyc mam :-)

    Najlepiej by to wygladalo tak,
    w linii: Symbol, Tresc, stawka vat.

    pozdrawiam serdecznie

    P.Rokicki