  • Data: 2004-08-31 08:41:07
    Temat: Skladki ZUS emerytalno-rentowe
    Od: Tomek Matusiewicz <t...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Obecnie mam sytuacje, ze od poczatku roku 2004 pracuje w jednej firmie
    (pelen etat). Od poczatku wrzesnia dodatkowo rozpoczynam prace w
    drugiej firmie (1/2 etatu).

    Czy mozna zrobic tak ze, tylko moj pracodawca nr.1 (tam gdzie jestem
    zatrudniony na pelen etat) bedzie placil do ZUS skladki emerytalno i
    rentowe ?

    Moj nowy pracodawca (1/2 etatu) powiedzial, ze jest taka mozliwosc,
    jednak prosi o dostarczenie oswiadczenia o przekroczeniu progow
    emerytalno-rentowych. A takowe progi przekrocze pod koniec listopada.
    Czy moge mu dostarczyc takowe oswiadczenie mimo nie przekroczenia
    jeszcze progow emerytalno-rentowych ?

    Prosze o odpowiedz.

    Tomasz