  • Data: 2005-06-11 13:59:42
    Temat: Sciaganie mandatu z biednego goscia - jak to dziala?
    Od: romanM <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    gdzies ze 2 lata temu jechalem rowerem pdo prad.. dostalem 200zl
    manadatu bo jeszcze pyskowalem :o)
    .. oczywiscie nie zaplacilem bo jestem bezrobotny - zero kasy.. przez
    cale dwa lata zero roboty.. teraz sie udalo zalapc i zarobilem cos na
    reke ze 3000zl .. to bedzie wszystko na ten rok bo robota jednorazowa
    fucha...
    teraz .. zloze deklaracje za ten rok,, zobacza w koncu dochod i ...
    jak oni ten mandat sciagaja - kaza mi wiecej o ten mandat podatku
    zaplacic? czy jak to dziala?

    z gory dziekuje za odp
    roman