    From: "Grzegorz Wróbel" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Samozatrudnienie a spółka cywilna
    Date: Fri, 2 Mar 2007 16:09:07 +0100

    Witam,

    Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale gdziś obiła mi sie interpretacja , że np.
    manager świadczący jednoosobowo usługi "wypada" w świetle nowej def. z
    działalności gosp, a dwóch managerów zakładających społke (i kazdy dalej
    sobie sam robi dobrze) to jednak firma.
    Moje pytanie brzmi:
    1.czy w tej sytuacji wystarczy zatrudnic 1 osobe nawet jako współpracującą
    (np. żona - może zajmowac się obsługa "biura"),
    2. czy zawrzeć z żona społke cywilną o dowolnym stosunku udziałów?

    Ppomijając fakt, że decydowanie że jedna osboa nie prowadzi działalności
    gosp. , a dwie tak godzi w ustawę o swobodzie działalności gospodarczej...

    --
    Grzegorz Wróbel