  • Data: 2013-09-24 23:07:02
    Temat: Samochód w ŚT a ubezpieczenie na współwłaściciela.
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.

    Przekopywałem gugla ale nie znalazłem do tej pory jednoznacznej
    odpowiedzi.

    Mam samochód osobowy jako środek trwały w DG. Samochód ma
    współwłaściciela nieprowadzącego DG, który jest też (głównym)
    ubezpieczającym.

    Czy w takim wypadku mogę wciągnąc w koszty część polisy proporcjonalną
    do mojego udziału w samochodzie? Czy jednak to ja musiałbym być
    ubezpieczającym?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl