  • Data: 2003-05-17 20:33:22
    Temat: Samochod osobowy a DG
    Od: "Safaryjski Krzysztof" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiem ze to juz bylo ale po przegladnieciu archiwów mam jeszcze wiekszy
    mentkik w glowie niz przed. Te przepisy chyba często sie zmieniaja.

    Prowadze jednoosobowa DG i zamierzam kupic na firrme(KPiR + VAT) samochod
    osobowy(uzywany - cena ok. 7000zl). W związku z tym mam kilka pytan:

    1. Czy bede mogl odliczyc VAT z faktury zakupu?
    2. Czy bede mogl wpisac w koszty paliwo(GAZ)?
    3. Czy bede mogl wpisac w koszty fakture za przerobienie samochodu na gaz?
    4. Czy bede mogl wpisywac w koszty naprawe, wymiane czesci i inne koszty
    zwiazanie z eksploatacja auta?
    5. Czy bede mogl wpisac w koszty ubezpieczenie OC samochodu?

    jeszcze raz przepraszam za ponowne drążenie tematu i z góry dziekuje za
    odpowiedzi...