  • Data: 2003-05-20 14:01:45
    Temat: Re: Samochod osobowy a DG
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > rozwazamy

    > gdziekolwiek, ze
    > "oszacowania"

    > Nie możesz naprawy uznać za kup,
    > jak nie masz AC.

    Teraz jest to jeszcze bardziej pokręcone. :-))

    Mnie chodzi o to, że jak masz to AC
    (na razie nieujawnione), bierzesz odszkodowanie
    do kieszeni, to w momencie wpisania do kosztów
    faktury za naprawę, ujawniasz to AC.
    Może tego nie wiesz, ale naprawa nie może być
    kosztem jeśli nie było zawartej umowy AC.