  • Data: 2003-04-17 11:28:47
    Temat: Samochód, Kratka i VAT ??
    Od: "Marcin Wirkus" <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam seicento van kupione kiedys na firmę jest to ciezarowka i ma kratke i 2
    miejsca i duzy bagaznik. Jednak kilka dni temu sytuacja rodzinna sie
    zmieniła i jednak musze wyrzucic kratke. W tym roku istnieje zmiana
    homologacji wiec to nie problem. Problem jest czy bede musial oddać VAT
    który kiedyś us mi zwrócił ?? Samochodzik mam juz 3,5 roku. Zaamortyzował
    sie.

    Pozdrawiam

    Marcin Wirkus

    [ turystyka: www.gory.giorgi.pl - www.nadmorzem.com ]
    [ turystyka biznesowa: www.konferencje.net ]
    [ strony www i poligrafia: www.ope.pl ]
    [ skontaktuj się z nami: i...@o...pl ]
    [ tel. +48 609 167 595, Gadu Gadu: 1122902 ]