  • Data: 2004-02-23 15:44:46
    Temat: Ryczałtu przychodów ewidencjonowanych, stawka i inne.
    Od: designer <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Chcę założyć działalność, której przedmiotem będzie "Projektowanie oraz
    produkcja urządzeń elektronicznych".
    - Czy dla tej działalności mogę korzystać z opodatkowania w postaci
    ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych?
    - Jeśli tak, to jaka będzie jego stawka i czy ewentualnie inne
    sformułowanie przedmiotu działalności może na tą stawkę wpłynąć.
    - Posiadam obecnie działalność gospodarczą od 3 lat zawieszoną (o innej
    nazwie, przedmiocie oraz lokalizacji w stosunku do tej, którą chce
    założyć) opodatkowaną w postaci karty podatkowej, czy może to rodzić
    jakieś problemy?
    - Znalazłem gdzieś wzmiankę, że nie można być opodatkowanym w tej
    formie, jeśli w tym lub poprzednim roku podatkowym pracowało się w
    firmie o tej samej formie działalności. Na początku poprzedniego roku
    pracowałem w firmie, która zajmowała się produkcją urządzeń
    elektronicznych. Czy w związku z tym przepis ten mnie dotyczy?

    Jeśli znacie odpowiedź na te pytania, z góry dziękuje.
    Designer