  • Data: 2007-06-08 15:54:31
    Temat: Ryczałt bez VATu a eksport poza Unię (Norwegia)
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry!

    Jestem na ryczałcie i chcę sprzedać towar (tekstylia oraz materiały
    biurowe) do Norwegii.
    Czy dodatkowo nie będąc VATowcem są na mnie lub odbiorcę w Norwegii
    nałożone jakieś obostrzenia? Rozumiem, że będąc VATowcem przy
    eksporcie i tak przyjmowałbym zerową stawkę VAT, więc nie płacąc VATu
    mogę wystawiać rachunki zupełnie jak dotychczas?
    A'propos rachunków: czy mogą mieć taką formę jak dla odbiorcy w
    Polsce?
    Czy na ryczałtowców i nie-VATowców nałożone są jakieś specjalne taryfy
    celne czy nie ma to znaczenia?

    Pozdrawiam i z góry dziękuję!