eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRozpoczęcie działalności - wymagane elementy na starcieRozpoczęcie działalności - wymagane elementy na starcie
  • Data: 2007-06-30 10:38:33
    Temat: Rozpoczęcie działalności - wymagane elementy na starcie
    Od: t...@o...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Działalność po północy rusza (jednoosobowa DG, KPiR, VAT), więc dla
    upewnienia się proszę o potwierdzenie/uzupełnienie listy wymaganych
    rzeczy:
    1. Wpis do ewidencji załatwiony
    2. REGON załatwiony.
    3. W posiadaniu NIPu jestem.
    4. Pieczątka jest.
    5. Konto w banku założone.
    6. Formularz aktualizacyjny NIP-1 złożony (Pani przyjęła przed datą
    rozpoczęcia).
    7. Formularz VAT-R złożony (opłata 170 zł uiszczona).
    8. Formularze ZUS ZFA i ZUS ZUA złożone w ZUSie (również przyjęte
    przed datą rozpoczęcia).
    9. Książka kontroli jest ;)
    10. Instrukcja obsługi programu do obsługi księgowości jest
    wydrukowana ;)
    11. Spis z natury jutro zostanie "wykonany" (koniec na pozycji 0).

    O czymś zapomniałem?

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź
    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1