  • Data: 2007-01-04 08:31:08
    Temat: Rozliczenie z US
    Od: "MaReK" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    borykam się z takim małym problemem od lutego prowadzę DG (KPiR,liniowy),
    wcześniej tzn w styczniu pracowałem na umowę zlecenie na pytanie w US pani
    stwierdziła że to powinien być PIT-36L i dodatkowo PIT-B, jak przejrzałem
    PIT-8 stwierdziłem że nijak nie ma się on do umowy zlecenia, zadzwoniłem do
    innego US i tam pani stwierdziła że powinienem złożyć dwa PIT-36L i PIT-37
    za odpowiednie okresy. To wydaje się bardziej logiczne, ale pierwsza
    konfrontacja sprawiła że wolałbym się upewnić zanim będę musiał to
    poprawiać.

    Pozdrawiam
    MaReK