  • Data: 2006-04-04 10:37:31
    Temat: Rozliczenie straty z GPW czy ktos wie jak to zrobic
    Od: "Sambu" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam strate za 2004 16000 zł i teraz za 2005 mam zysk z GPW 1700 zł, mam tez
    odsetki za kredyt na zakup akcji mam zaswiadczenie z banku na 1500 zł
    (odsetki wpisuje w rubryke koszy uzyskania inne przychody pole 23.)

    Jak to doliczyc i wpisac bo tak na chlopski rozum strate odliczamy przez 5
    lat czyli 2005 2006 2007 2008 2009 a teraz jak mam to wpisac zysk 1700
    pomniejszony o odsetki - 1500 = 200 zysku dochod pole 26 i teraz odliczam
    recznie to od 16 000 =15 800 wpisuje w strate w rubryke PIT 38, E, pole 28 i
    tak dalej analogicznie rok do roku az do 2008 czy jest inaczej jak ktos to
    juz robil to prosze o pomoc.

    Pozdrawiam

    Norbert