    From: Rafał Kowalczyk <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Rozliczenie się z portalu internetowego
    Date: Fri, 24 Jul 2009 08:41:32 -0700 (PDT)

    Zamierzam otworzyć serwis internetowy, gdzie "sprzedawał" będę
    programy indywidualnym klientom. Normalnie powinienem mieć chyba kasę
    fiskalną (po przekroczeniu obrotu - jako że sprzedaję programy nie na
    fizycznych nośnikach, ale w formie elektronicznej)? Szkopuł w tym, że
    to nie ja sprzedaje te programy tylko firma zajmująca się
    płatnościami, z którą podpisuję umowę. Jak tylko będę dostawał o tej
    firmy na koniec miesiąca jeden przelew, a sprzedaż indywidualnym
    klientom dokonuje ta firma. Ja na swojej stronie mam tylko linki do
    strony tej firmy, gdzie klienci indywidualni dokonują płatności. Pliki
    do pobrania również są na serwerach tej firmy.

    Jak można by to rozliczyć?

    Pozdrawiam.

    http://megalotto.pl - Wyniki lotto