  • Data: 2009-12-31 07:09:08
    Temat: Rozliczenie remanentu a podatek dochodowy
    Od: "Sws" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczow

    Mam pytanie zwiazane z rozliczeniem remenentu na koniec tego roku w stosunku
    do remanentu z konca poprzedniego roku.
    Jezeli mialem jakas wartosc remanentu na koniec poprzedniego roku wg cen
    srednio wazonych dla towarow i obecnie przy remanencie tez wg cen srednio
    wazonych mam tez jakas inna wartosc to jezeli roznica pomiedzy biezacym
    remanentem a poprzednim jest na plus to nalezy do ujac i opodatkowac w
    podatku dochodowym za biezacy 2009 rok ? Jak wlasnie w podatku dochodowym
    traktuje sie remanent na koniec roku i roznice.
    Dodatkowo zapytam czy prawidlowo robie ze biore na remanencie ceny srednio
    wazone netto z faktur zakupowych ?

    Za wszelka odpowiedz serdecznie dziekuje.

    Z powazaniem
    Sws