  • Data: 2005-07-24 15:09:05
    Temat: Rozliczenie podróży
    Od: "Greg" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    DG, KPiR, VAT, memoriał.
    Probuje rozliczyc wyjazd sluzbowy w formie rozliczenia podrozy.
    Jakie dowody wymagane sa aby takie rozliczenie wystawic?
    Jesli podroz odbywam pociagiem, to czy konieczne jest posiadanie biletow w
    obie strony?
    Jesli tak, to czy jesli posiadam bilet tylko w jedna strone, to jest to
    wystarczajacy dowod?
    (w druga strone znajomy podwiozl mnie samochodem)

    Rozumiem, ze za kazdy dzien przysluguje mi dieta + 20% diety na komunikacje
    miejska + 150% diety za nocleg.
    Czy nie bedzie problemu z US, jesli kazdy nocleg bedzie rozliczany w formie
    ryczaltu,
    a nie na podstawie rachunkow?

    Pozdrawiam
    Greg.