eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRozliczanie sie z uslug na umowe o dzielo... prosze o pomoc › Rozliczanie sie z uslug na umowe o dzielo... prosze o pomoc
  • Data: 2003-08-02 15:32:42
    Temat: Rozliczanie sie z uslug na umowe o dzielo... prosze o pomoc
    Od: "Paweł Rębisz" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam..
    Wykonuje od nie dawno serwisy www na zlecenia www.look2.z.pl .. nie posiadam
    zarejestrowanej dzialanosci (poki co)...
    Nie mam zielonego pojecia o podatkach i mam nadzieje ze ktos mi wyjasni jak
    mam postepowac...
    nie rozliczalem sie z podatku do tej pory ani razu poniewaz nie pracowalem
    ani nie bralem zasilkow ani nic takiego...

    Posiadm numer NIP.. to wszystko...
    Dzialam na zasadzie klient placi za mnie podatek do mojego urzedu
    skarbowego... co mam zrobic jakie PITY wypelniac aby otrzymywac zwrot...
    jakich dokumentow, faktur czy czegokolwiek potrzebuje ???

    prosze o pomoc doswiadczona osobe...