  • Data: 2005-09-11 09:20:39
    Temat: Rejestracja w US i ZUS poza mscem zamieszkania
    Od: dutch disCo <bez_adresu_@_bez_adresu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    rejestruje dzialalnosc gospodarcza, bede rozliczal sie na zasadach
    ogolnych. Siedziba firmy jest w moim przypadku rozna od miejsca
    zameldowania. Czy US i ZUS bedzie wymagal ode mnie umowy lub innego
    dokumentu potwierdzajacego prawo do korzystania z lokalu, w ktorym
    dzialalnosc bede prowadzil? Czy moze wystarczy im wpis do ewidencji
    dzialanosci gospodarczej z UM (tam wiem, ze nie sa wymagane zadne
    dokumenty potwierdzajace prawo do lokalu, gdzie rejestuje siedzibe firmy).

    Z gory dzieki za wszelka pomoc
    dd