  • Data: 2005-09-15 09:16:16
    Temat: Rejestracja DG - od kiedy termin?
    Od: Jan Idealny <jan_na_ideadevel_kropka_com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    zarejestrowalem DG, wg zlozonego przeze mnie wniosku data rozpoczecia
    dzialanosci to 1.10.2005. Czy to od tego momentu zaczynaja obowiazywac
    mnie terminy zgloszenia do UStat, US, ZUS? Czy tez moze od momentu
    otrzymania zaswiadczenia o wpisie do ew. gospodarczej (czyli juz od
    dzisiaj, 15.09.2005)?

    Pozdrawiam
    dd