  • 1. Data: 2005-09-15 09:16:16
    Temat: Rejestracja DG - od kiedy termin?
    Od: Jan Idealny <jan_na_ideadevel_kropka_com>

    Witam,

    zarejestrowalem DG, wg zlozonego przeze mnie wniosku data rozpoczecia
    dzialanosci to 1.10.2005. Czy to od tego momentu zaczynaja obowiazywac
    mnie terminy zgloszenia do UStat, US, ZUS? Czy tez moze od momentu
    otrzymania zaswiadczenia o wpisie do ew. gospodarczej (czyli juz od
    dzisiaj, 15.09.2005)?

    Pozdrawiam
    dd

  • 2. Data: 2005-09-15 09:55:05
    Temat: Re: Rejestracja DG - od kiedy termin?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Jan Idealny <jan_na_ideadevel_kropka_com> wrote:

> [...]
    > mnie terminy zgloszenia do UStat, US, ZUS? Czy tez moze od momentu
    > otrzymania zaswiadczenia o wpisie do ew. gospodarczej (czyli juz od

    GUS nie pamiętam.
    US i ZUS 7 dni od daty _faktycznego_ rozpoczęcia działalności. Możesz
    zacząć 1.10 lub w dowolnym momencie późniejszym

  • 3. Data: 2005-09-15 13:40:03
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    > GUS nie pamiętam.
    > US i ZUS 7 dni od daty _faktycznego_ rozpoczęcia działalności. Możesz
    > zacząć 1.10 lub w dowolnym momencie późniejszym

    Żeby zgłosić w US, ZUS trzeba mieć REGON.
    Do U.Stat. występuje się o nadanie Regonu.