  • Data: 2006-12-20 14:25:30
    Temat: Re: zwrot podatku z USA
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "walt" <p...@i...pl> wrote in message
    news:1166614375.376709.301590@73g2000cwn.googlegroup
    s.com...
    > Witam.
    > W 2005 roku bylem na w&t i chcialbym odzyskac zaplacony wtedy podatek.
    > Czy moze mi ktos napisac jak to uczynic samemu, jakie formularze nalezy
    > wypelnic?

    Masz jakies papiery dotyczące zarobku, który tam dostałeś?
    wejdź na stronę www.irs.gov i ściągnij druk 1040NR-EZ oraz 8230.
    To byłby podatek federalny.
    Nie wiem jak ze stanowym.
    Niestety nie ma żadnej pomocy w wypełnianiu tego. Nie jest to trudne, ale za
    pierwszym razem nie jestes w stanie tego zrobic. Chociaż kto wie.
    Najlepiej byłoby znaleźć firme, która to robi. Może niekoniecznie polskiej.