  • Data: 2006-01-22 15:22:29
    Temat: Re: zwrot VAT za materiały budowlane
    Od: "Paweł" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MK" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dr06tu$6s5$1@news.onet.pl...
    > Mam pytanie odnośnie wykazu materiałów budowlanych do
    > "Zwrotu osobom fizycznym niektórych wydatków związanych z budownictwem
    > mieszkaniowym".
    >
    > Nie bardzo rozumiem oznaczenia "ex" przy kodzie PKWiU, co ma oznaczać:
    > "dotyczy tylko i wyłacznie danego wyrobu z danego grupowania."
    >
    > Zapytam na przykładzie.
    >
    > np.
    > PKWiU - ex 28.11.10
    > Budynki prefabrykowane z metalu - z wyłaczeniem
    > konstrukcji stalowych budynków jedno-kondygnacyjnych,
    > halowych i pawilonowych, szkieletów budynków i budowli
> [...]

    Konkretnie nie sugeruj się klasyfikacją PKWiU mam na fakturach produkty na
    których się VAT nie zmienił a mają PKWiU byłem w U.S i "sympatyczna" pani
    powiedziała ze to problem podatnika aby właściwie zakwalifikować wyroby, jak
    się pomyli to może będą karać ...

    Dzwoniłem do hurtowni gdzie robiłem zakupy, mówią ze to nie w ich gestii
    jest informować klientów co się zmieniło a co nie. Trochę lipa z tym jest,
    wychodzę z założenia że będę rozliczał tylko grube pozycje na fakturach do
    co których jestem pewien na 100% ze VAT się zmienił...

    Pozdrawiam

    Paweł