  • Data: 2008-08-28 06:06:44
    Temat: Re: zwrot VAT (budowa) - refleksja
    Od: "1603 Anna Daszkiewicz" <A...@o...mofnet.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pociesz się że teraz Urząd będzie się męczył nad każdym twoim załącznikiem,
    cyferką i fakturą im też łatwo z tym nie pójdzie.
    Ale że procedura bzdetna to sie zgadzam, roboty przy tym mnustwo, dlatego
    nie chce mi sie zabrać za mój wniosek.
    Zawsze można ułatwić sobie sprawe i dać do zrobienia wbiurze podatkowym.
    Czasami bardziej sie to opłaca niż bieganie później i poprawianie w
    urzędzie.