  • Data: 2009-12-01 12:45:33
    Temat: Re: zwrot VAT 25 dni
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    icek2 wrote:
    > Witam,
    >
    > bede musiał sie ubiegac o zwrot VAT, najlepiej w terminie 25 dni
    > wiem, ze wszystkie faktury musza być zapłacone..
    >
    > pytanie: czy jeśli mam na fakturach (za paliwo) napisane:
    > sposób zapłaty: VISA
    > to muszę także zbierac dowody płatnosci?

    Jakie dowody?
    Te świstki z terminala?
    Ja musiałem pokazać wyciąg, ale płaciłem debetówką, więc obciążenia
    były ładnie widoczne, ale nie wiem jak z kredytowymi.

    Dodatkową atrakcją jest identyfikowanie wpłat
    w momencie, gdy na stacji oprócz paliwa razem kupowałeś
    coś innego nie będącego kosztem.
    Ja tak miałem parę płatności kartą: paliwo razem z dropsami.

    > czy chodzi moze tylko o faktury "przelewowe"
    > ?

    Chodzi o wszystkie.
    Na gotówkowe odszukaj KP,
    o ile wyraźnie nie stoi na fakturze: zapłacono.