  • Data: 2006-10-02 10:09:05
    Temat: Re: zwrot 50% za kasę a koszty
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > wKF: pamiętasz podstawę prawną? Przyznaję że pytam z lenistwa :)

    chyba tylko taką, jak podałam niżej - że te zwroty powodują brak odpisów
    podatkowo od ST - przerabialiśmy to chyba przy dotacjach z urzędu dla
    bezrobotnych zaczynających działalność

    > Profilaktycznie zaczynam wycofywać się rakiem :)
    > Wychodziłoby tak:
    > - zwrócone lub niepobrane przez dostawcę podpadałyby pod "umorzone
    > wierzytelności"
    > - zwrócone przez kogo innego powinny być zaliczone do przychodow.
    > Dobrze układam?

    ale nie na zasadzie zwrócone przez kogo innego, tylko na zasadzie
    przychodu celowego, bądź niecelowego, który nie podlega zwolnieniu

    natomiast te umorzone jak najbardziej - przy czym do wyłapania to jest
    tylko przty pełnych księgach raczej

    ale co do kasy, to ciekawa sytuacja przy interpretacjach - podawane jest
    tylko, że nie pomniejsza sie w ksiegach kosztu bądź nie dodaje do
    przychodu, ale bez podstawy prawnej

    czyli nie tylko my mamy zagadke dlaczego;-)