  • Data: 2002-12-11 10:04:29
    Temat: Re: zwolnienie lekarskie
    Od: "magdap" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak swoją drogą to pracownik w czasie chorobowego chodziła do pracy ??

    nie , nie chodzila, byla zwolniona ze swiadczenia pracy.
    Nie wiesz, czy nadplata za wynagrodzenie chorobowe jest do odzyskania np w
    zusie? bo nie łudze sie,ze pracownik mi te nadplate zwroci...Chodzi mi o
    to,ze napisze do zusu o zaistnialej sytuacji i poprosze, aby placac jej kase
    za zwolnienie w grudniu pomniejszyli jej to o moja nadplate, a ja sobie to
    rozlicze w skladkach. Znasz takie przypadki?
    magda